Selasa, 21 Januari 2014

Masalah zara

Aku skip cerita aku,now zara dah 1tahun 9bulan,berat hanta 4.2kg,zara hanya baring,pusing kiri kanan,masih x boleh meniarap,tp yg buat aku happy,zara dah boleh mencapai objek,pegang,genggam objek.kaki dia dah boleh cecah lantai.kt pegang dia,dia boleh berdiri,w/pun kaki x kuat mana.. Zara ada jantung berlubang,tetapi tdk bahaya,tdk perlu ubatan & operation,jantung zara akan tertutup sendiri, dan kenapa zara tidak membesar spt kanak2 normal. Zara menghidap penyakit wolf-hirschhorn syndrome. Apa itu
wolf-hirschhorn syndrome? Awak tngk link ini
http://wolfhirschhorn.org/about-wolf-hirschhorn-syndrome/
       Sekarang kami hanya tunggu sample darah aku & suami ku,samada ini penyakit keturunan @ zara sorang saja pembawa.
      Doktor beritahu lg,jika zara sorang pembawa syndrome ini,aku masih boleh hamil lg,jika aku @ suamu ku yg membawa syndrome ini,aku tidak boleh hamil lagi. Sangat sedih mendengar kata doktor.kalu boleh berilah aku 1 anak lg,supaya adik dia boleh jaga zara kelak. Walau apa pun kami redha. Dan masih menunggu keputusan darah kami.

1 ulasan:

  1. Asalamualaikum, in shaa Allah moga Zara sentiasa sihat dan dipermudahkan tumbesarannya. Banyakkan berdoa.

    Keep in touch dengan kak Min kat FB dia, ada banyak perkembangan Mawaddah ditulis di sana. blog kami dah lama tidak berupdate sebab lagi pantas update di fb.

    BalasPadam